سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات احتیاطی برای حفاظت در برابر سیل انجام گیرد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از روسای دانشکده‌ها خواست تا اقدامات احتیاطی را برای حفاظت در برابر سیل انجام دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به تاکید پیش بینی وقوع سیل در کرمانشاه از روسای دانشکده‌ها و سایر فضا‌های آموزشی می‌خواهم تا با حضور در دانشکده و بررسی همه جوانب، برای پیشگیری از خسارات ناشی از سیل احتمالی اقدام نمایند.

وی گفت : از آنجا که تعدادی از دانشکده‌ها در کوهپایه قرار داشته و بارش یکباره باران ممکن است موجب جاری شدن آب از ارتفاعات گردد لازم است احتمالات و مسیر احتمالی عبور آب بررسی شده و‌چنانچه مانعی بر سر راه قرار داشته و یا به شکلی مسدود شده است، نسبت به آزاد کردن مسیر آن قدام نمایند.

خزایی افزود : تخلیه ساختمان‌ها و مراکزی که در معرض حتمی خطر وقوع سیل هستند در دستور کار و اقدام سریع قرار گیرد و محافظت از تجهیزات گران قیمت در اولویت باشد.

وی افزود : برنامه حفاظتی دانشکده‌هایی که دارای ساختمان قدیمی بوده و ممکن است سیل منجر به آسیب جدی به آن‌ها گردد به دقت تدوین و با سرعت اجرا گردد.

خزایی گفت : طراحی محافظت از احتمال بروز مشکلات برقی و اختلالات به دنبال آن اجرا و مدیریت شود.

وی گفت : به منظور آزادسازی مسیر‌های احتمالی از ظرفیت معاونت توسعه و‌ماشین آلات راهسازی با هماهنگی شهرداری‌های مناطق و ادارات و شرکت‌های مرتبط بهره برداری شود .

 

 

انتهای پیام/د

پیش بینی وقوع سیل در کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.