سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ؛

منویات حضرت آیت الله علماء خط قرمز عملکرد ماست

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : منویات حضرت آیت الله علماء خط قرمز عملکرد ماست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : منویات و نگرانی های حضرت آیت الله علماء امام جمعه محترم کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان خط قرمز عملکرد ما است.

وی گفت : با توجه به نگرانی هایی که حضرت آیت الله علماء در خصوص نحوه برگزاری جشنواره های نوروزی امروز به همراه رئیس سازمان فرهنگی شهرداری خدمت ایشان رسیدیم و توضیحات لازم داده شد و نگرانی ها رفع گردید.

وی افزود: در این نشست دغدغه هایی را مطرح و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند که بدون تردید در دستور کار و سرمشقی برای کارهای فرهنگی این اداره کل هست و خواهد بود. 

قادری در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره «کرمانشاه پایتخت نوروز ایران» گفت: برای برگزاری این مراسم همه جوانب برای پرهیز از هرگونه حاشیه ای توسط تیم اجرایی شهرداری کرمانشاه لحاظ گردید و حتی از یک مجری ارزشی ملی مثل آقای نظام اسلامی که چهره ای شناخته شده است استفاده گردید، که انصافاً حضور ایشان کل حاشیه ها را حذف و این مراسم بدون کمترین مساله ای و با رعایت شئونات اسلامی و با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم کرمانشاه و گردشگران برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه همچنین در خصوص برگزاری برنامه هایی در روستاهای منطقه اورامانات که با حواشی همراه شده است، تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان هیچ گونه دخالتی در برگزاری این مراسمات نداشته و ندارد .

 

 

انتهای پیام/د

برای برگزاری مراسم همه جوانب برای پرهیز از هرگونه حاشیه ای توسط تیم اجرایی شهرداری کرمانشاه لحاظ گردید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.