سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری دو قاچاقچی توسط ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان در راستای مبارزه با کالا‌های قاچاق با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند دو باب مغازه که در امر فروش سیگار‌های قاچاق در سطح شهر کرمان فعالیت داشته را شناسایی کنند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران امنیت عمومی این فرماندهی پس از کسب اجازه از مقام قضایی در یک اقدام ضربتی موفق شدند در بازرسی از این دو مغازه مقدار، ۴۶ هزار ۹۶۰ نخ سیگار قاچاق را کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه کالا‌های قاچاق کشف شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با تأکید بر اینکه پلیس کرمان مقتدرانه در خدمت امنیت و آرامش مردم است و اجازه کوچکترین تحرک به قاچاقچیان را نخواهد داد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی و خرید و فروش کالا‌های قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

کشف کالای قاچاق در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.