سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور

در حد توان برای جبران خسارت‌ها به سیل زدگان کمک می‌کنیم

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور در سفر به مناطق سیل‌زده استان مازندران گفت:در حد توان برای جبران خسارت‌ها به سیل زدگان کمک می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نفریه مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور ضمن تقدیر از تلاش‌های بهزیستی مازندران در مواجهه به موقع و اثرگذار در سیل اخیر ،گفت:منازل آسیب دیده مددجویان بهزیستی باز سازی و ترمیم می شود.
 
 وی افزود: در حد توان برای جبران خسارت‌ها از طریق مختلف به بهزیستی مازندران کمک خواهیم کرد.

وی گفت: از شروع سیلاب در استان‌های شمالی سازمان بهزیستی به صورت ستادی، استانی و محلی وارد میدان شد و در قدم اول اقدام به حفظ، ساماندهی و رسیدگی به مراکز مختلف خود کرد و همزمان رسیدگی فوری به مددجویان آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت.

نفریه با بیان اینکه بسیاری از خانه‌ها بازسازی جزئی و کلی می‌خواهد ،گفت: تامین وسایل زندگی، ارائه کمک توانبخشی و بسیاری از خدمات و کمک‌های دیگر انجام شده است و بخشی دیگر پس از تثبیت وضعیت انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه با برآورد استان از سیل، از محل بودجه‌ها و مشارکت‌های مردمی جایگزین به سیل‌زدگان کمک خواهد شد، افزود: مددجویان اصلا نگران نباشند، چون این کار ما  بلند مدت است ، ما آنها را رها نمی‌کنیم و تنها نمی‌گذاریم.
 
انتهای پیام/آ
 

 مدیران بهزیستی کشور از مناطق سیل زده مازندران بازدید کردند

برچسب ها: بهزیستی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.