سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی اردوگاه شهید باکری برای اسکان مسافران نوروزی

دبیر ستاد نوروزی خرمشهر گفت: طبق توافق انجام شده با اردوگاه شهید باکری، این اردوگاه آماده اسکان مسافران نوروزی و شهروندان در شرایط اضطراری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سجاد پاک گوهر دبیر ستاد نوروزی خرمشهر گفت: طی توافق با سرهنگ موسوی مسئول اردوگاه شهید باکری خرمشهر، امکان اسکان مسافران نوروزی و شهروندان در شرایط اضطرای در این اردوگاه فراهم شده است.

دبیر ستاد نوروزی خرمشهر با یادآور شدن اینکه اردوگاه شهید باکری بزرگترین اردوگاه اقامتی کشور است، این اردوگاه را ظرفیتی در شرایط پدافند غیرعامل خواند.

وی ادامه داد: اردوگاه شهید باکری خرمشهر با ظرفیت اسمی اسکان ۱۵ هزار نفر و ۱۴ اقامتگاه با ظرفیت هرکدام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر با اختلاف بزرگترین مرکز اقامتی اردوگاهی کشور است که علاوه بر کمک در اسکان مسافران نوروزی می‌تواند به عنوان پدافند غیر عامل در شرایط بحرانی نیز محسوب شود.

دبیر ستاد نوروزی خرمشهر در ادامه شمار مسافران نوروزی اسکان داده شده در خرمشهر را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در خرمشهر و در پی وقوع بارندگی با افزودن ۱۲ مدرسه شمار مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی به ۶۰ مدرسه رسید که جمعیت اسکان داده شده در این مدارس به علاوه ۱۶ حسینیه و مسجد خرمشهر تا روز گذشته به حدود ۱۵ هزار نفر رسید.

پاک گوهر افزود: سال ۹۷ طی ۱۵ روز، ۱۲ هزار نفر در مدارس خرمشهر اسکان یافتند که با توجه به آمار اسکان در یک هفته گذشته از سال جدید آمار اسکان در خرمشهر امسال رشد قابل توجهی در مقایسه با سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/ د

اسکان مسافران نوروزی در خرمشهر

برچسب ها: نوروز98 ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.