مدیر اداره آموزش و پرروش آبادان گفت: از ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ تا چهار فروردین سالجاری ۱۲ هزار و ۳۳۲ نفر در ۱۰۲ واحد آموزشی آبادان اسکان یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب الله رمضانی مدیر اداره آموزش و پرروش آبادان شنبه گفت: ۱۲ هزار و ۳۳۲ نفر مسافر و گردشگر نوروزی در یک هزار و ۳۹ کلاس درس درجه ۱ و ۲ اسکان یافتند.

وی تعداد کلاس‌های درجه یک را ۳۵۹ کلاس در ۳۵ واحد آموزشی اعلام کرد و افزود: برای کلاس‌های مدارس درجه یک فرش، یخچال و تلویزیون، حمام و اجاق گاز و کلاس‌های درجه ۲ فرش و یخچال و حمام پیش بینی شده که به طور عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر اداره آموزش و پرروش آبادان به اسکان یک هزار و ۳۵۰ نفر مسافر کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: تمهیدات خاصی برای اسکان کاروان‌های راهیان نور پیش بینی شده است.

رمضانی از توزیع ۵۰ هزار نقشه و جزوه راهنمای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و افزود: نقشه‌ها شامل مکان‌های گردشگری و تفریحی و نقشه محل اسکان است.

وی گفت:در راستای رفاه حال میهمانان نوروزی نوبت دهی مکانیزه در ستاد اسکان میهمانان نوروزی مستقر شده است و ۵۰ نفر از همکاران آموزش و پرورش در ستاد اسکان فعالیت می‌کنند.

مدیر اداره آموزش و پرروش آبادان افزود: مبلغ دریافتی برای اسکان میهمانان و مسافران در واحد‌های آموزش بر اساس تعرفه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ د

اسکان مسافران نوروزی در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.