سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴ هزار تن میوه طرح تنظیم بازار در فارس

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس گفت: بیش از ۴ هزار تن سیب و پرتغال در طرح تنظیم بازار ویژه نوروز در استان فارس توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان عرضه میوه طرح تنظیم بازار تا پایان فروردین ادامه دارد و شهرستان شیراز و مرودشت بیشترین سهم را در میان شهرستان‌های استان فارس در این طرح داشته اند.

وی تصریح کرد: سایر اقلام توزیع شده در طرح تنظیم بازار بیش از ۷۰۰ تن مرغ گرم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۰۰ تن مرغ یخ زده به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان فارس توزیع شده است.

رحیمی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز یخ زده متغیر است، افزود: ۲۰۰ تن گوشت یخ زده در فارس توزیع شد که با توجه به بسته بندی این گوشت‌ها قیمت گذاری از ۲۹ هزار تومان آغاز و به ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلو گرم می‌رسد و بیش از ۱۰۰ تن گوشت گرم نیز در استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس با اشاره به توزیع شش هزار و ۵۰۰ تن شکر در ماه‌های بهمن و اسفند در استان اضافه کرد: تا پایان سال ۹۷ بیش از سه هزار تن برنج به صورت تعاونی در استان توزیع و ذخیره سازی شده و اگر شرایطی به وجود آید که نیاز به عرضه برنج به صورت تعاونی باشد در کوتاه‌ترین زمان توزیع برنج نیز آغازمی‌شود.

وی اظهار کرد: عرضه میوه تنظیم بازار ویژه نوروز از ۲۵ اسفندماه در شهرستان‌های استان فارس آغاز شد و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت عرضه هر کیلو گرم سیب در طرح تنظیم بازار ۶ هزار تومان و پرتقال به قیمت هرکیلوگرم ۴ هزار تومان در این طرح عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ت

توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.