سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

۱۲۴ هزار مسافر نوروزی با ناوگاون حمل و نقل عمومی جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۱۲۴ هزار و ۱۰۶ مسافر از ۲۵ اسفند تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۷۳ درصد از این تعداد مسافر به مقاصد درون استانی و ۲۷ درصد به مقاصد برون استانی جابجا شده اند.

وی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۷۴ دستگاه تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۷ هزار و ۶۲۹ تردد اعم از خودروی سبک و سنگین در جاده‌های این استان ثبت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین تردد‌های ثبت شده این مدت استان به ترتیب مربوط به محور بمپور - ایرانشهر و بالعکس و هیرمند - زابل و بالعکس بوده است.

وی تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان ۱۶ راهدارخانه، ۲۹ مجتمع خدمات رفاهی و ۱۲ توقف گاه بین راهی در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

خانقائی بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر‌خط و اطلاعات دریافتی از گشت‌های راهداری مستقر در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان تمام محور‌های ارتباطی حوزه شمال استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی جوی در برخی استان‌های کشور مداخلات جوی تاثیرگذار در حوزه این اداره کل گزارش نشده است و هموطنان می‌توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس گیرند.

انتهای پیام/ع

۱۲۴ هزار مسافر نوروزی با ناوگاون حمل و نقل عمومی جابجا شدند

 

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.