سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان کردستان به کمپین ملی بهرفت پیوست

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان صبح امروز از پست‌های راهنمایی مسافرین نورزی شهرستان سنندج و پایگاه امداد و نجات بانوان موسوم به تیم توانا بازدید کرد.

روابط عمومی  جمعیت هلال احمر کردستان در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: سردار آزادی به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان از نزدیک، از نحوه ارائه خدمات راهنمایی به مسافرین و گردشگران بازدید و از فعالیت‌های ارلزشمند جوانان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات متنوع و گوناگون به مسافرین تقدیر و تشکر نمود.

فرمانده انتظامی استان در دفتر یادبود سازمان جوانان طی نوشته‌ای، خدمات جوانان جمعیت هلال احمر که خدمت به خلق و بندگی خداوند منان را برگزیده اند را ارزشمن و قابل ستایش توصیف نمود.

ضمن استقبال از راه اندازی پویش ملی بهرفت، با امضاء میثاق نامه مربوطه رسما به کمپین ملی بهرفت پیوست و از عموم مردم خواست تا با رعایت استاندارد‌های راهنمایی و رانندگی خطرات و حوادث جاده‌ای را به حداقل برسانند.

آزادی درادامه بازدید، درجمع بانوان امدادگر فعال در طرح ملی امداد و نجات نوروزی حضور پیدا نموده و از حضور امید بخش بانوان نجاتگر جمعیت هلال احمر در صحنه‌های خدمت و امدادرسانی تقدیر و تشکر نمود.

علی آزادی همچنین از خدمات جمعیت هلال احمر و برنامه انسان دوستانه آن در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد و با درج یادداشتی در دفتر یادمان پایگاه امداد و نجات بشرح ذیل از تلاش‌های فداکارانه نجاتگران و امدادگران جمعیت استان تقدیر نمود.

انتهای پیام/ع

فرمانده انتظامی استان کردستان به کمپین ملی بهرفت پیوست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.