سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان ۳۶ ساله قربانی نزاع دسته جمعی

نزاع چند مرد جوان در جاده "کامبوزیا" شهر زاهدان جوان ۳۶ ساله را به کام مرگ کشاند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه پنجم فروردین ماه یک فقره نزاع در جاده کامبوزیا شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی شهید بهشتی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چند مرد جوان با همدیگر درگیر و جوانی ۳۶ ساله به نام عزیز با چند ضربه چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم‌های پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سردار قنبری تصریح کرد: با فوت مرد جوان پرونده نزاع وارد مرحله جدید شد و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی متهم به قتل را که جوانی ۲۳ ساله است، شناسایی کردند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده در کمتر از ۶ ساعت از زمان نزاع خیابانی متهم را که برای مداوای برادرش در این نزاع مجروح و به یکی از بیمارستان‌های شهر زاهدان مراجعه کرده بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل آمده اعلام داشت در شب حادثه یکی از دوستانش با وی تماس گرفته و موضوع نزاع و ضرب و شتم برادرش را به وی اطلاع و او بلافاصله با خودرو پژو ۴۰۵ شخصی اش به محل رفته و با چند ضربه چاقو عزیز (مقتول) را مجروح کرده و متواری شده است.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان این نزاع دسته جمعی خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ع

جوان ۳۶ ساله قربانی نزاع دسته جمعی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.