سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰۱۲ مسافر به طرح ملی «بهرفت» سیستان و بلوچستان پیوستند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و ۱۲ نفر در این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به کمپین بهبود رفتار‌های ترافیکی (بهرفت) پیوستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا میری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: طرح ملی بهرفت از ۲۷ اسفند با مشارکت بیش از ۷۳۸ نفر از اعضای جوان کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی در ۴۰ پست مستقر در سطح سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: کمپین بهرفت میثاق نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر مسافران نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، استاندار و معاونان وی، روسای ادارات، فرماندهان انتظامی و نظامی به پویش طرح بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) پیوستند.

وی با اشاره به طرح نوروزی جوانان هلال احمر بیان کرد: ۴۰ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات به مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان مشغول هستند.

هلال احمر سیستان و بلوچستان به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و عضوی از نهضت بین المللی «صلیب سرخ و هلال احمر» همواره در همه حوزه‌های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی و ... پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/غ

۷۰۱۲ مسافر به طرح ملی «بهرفت» سیستان و بلوچستان پیوستند

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.