سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش:

امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف و بوران/ آماده‌باش گردان‌های مقابله با بلایای طبیعی در ۵ استان

امیر سرتیپ دوم حاجیلو از امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و بوران در گردنه صائین حدفاصل شهرستان سراب و تبریز و اسکان در کوی‌های سازمانی خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش با اشاره به بارش برف و بوران در گردنه صائین، حدفاصل شهرستان‌های سراب و تبریز، گفت: طی اقدام به موقع کارکنان ارتش، ۸۶ تن از مسافران گرفتار در برف و بوران به تیپ ۴۰ نیروی زمینی ارتش در سراب منتقل شدند و در مهمانسرا و مساجد کوی‌های سازمان اسکان یافتند و ضمن پذیرایی از آن‌ها، به مشکلات فنی خودرو‌ها نیز رسیدگی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب با بیان اینکه گردان‌های مقابله با بلایای طبیعی در ۵ استان شمالغرب کشور به حالت آماده‌باش در آمدند، افزود: کارکنان ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل و قزوین با تمام تجهیزات و به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: نفربر‌ها و کراس‌های توپ‌کش و گروه‌های مهندسی با تمام تجهیزات برای امدادرسانی به هموطنان و مسافران نوروزی آماده هستند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل: بیل‌های مکانیکی، غذا، پتو، امکانات پزشکی، تجهیز نفربر‌ها به شکل آمبولانس و خودرو‌های امدادی در نظر گرفته شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.