امیر سرتیپ دوم جمشیدی گفت: در پی سیل روز گذشته، ۱۵۰ خودرو آسیب دیده توسط خودرو‌های نیروی زمینی ارتش به پارکینگ منتقل شد.

جمع‌آوری و انتقال خودر‌های آسیب‌دیده در سیلاب شیراز به پارکینگبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم وجیه‌الله جمشیدی، ارشد نظامی ارتش در استان فارس با اشاره به بارش سنگین باران و جاری شدن سیل در برخی از نقاط شیراز گفت: در پی جاری شدن سیل طی روز‌های گذشته در شیراز، تجهیزات امدادی یکان‌های ارتش وارد عمل شدند و با تمام قدرت به مردم حادثه دیده خدمات رسانی کردند.

ارشد نظامی ارتش در استان فارس با اشاره به آسیب دیدگی تعداد زیادی از خودرو‌ها در این سانحه طبیعی، خاطرنشان کرد: در این حادثه کفی‌های نیروی زمینی ارتش با حضور در محل سانحه، خودرو‌های آسیب‌دیده را به پارکینگ منتقل کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۱۵۰ خودرو توسط خودرو‌های کفی به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده، هدایت شدند.

امیر سرتیپ دوم جمشیدی با بیان اینکه اسکان خانواده‌ها و مسافران نوروزی گرفتار در سیل و بارش شدید باران در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: در پی اوامر سلسله مراتب فرماندهی، بلافاصله اقدامات لازم برای اسکان مسافران نوروزی گرفتار در حادثه سیل صورت گرفت که از شب گذشته تا کنون بالغ بر ۳۰۰ خانواده در مهمانسرا‌های کازرون، شیراز و پایگاه شهید دوران اسکان یافتند.

وی تاکید کرد: ارتش در کنار مردم است و تا فروکش کردن سیلاب نسبت به اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار