سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات استحکام بخشی سد جبل کوهپایه

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:با هماهنگی و همکاری دستگاه ها و ارگان های ذیربط، عملیات استحکام بخشی سد جبل کوهپایه در حال انجام است.

 حمیدرضافولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:با قوت گرفتن بارش‌ها در شرق اصفهان و به ویژه منطقه جبل کوهپایه و سرریز شدن سد جبل کوهپایه، با هماهنگی با ستاد مدیریت بحران، سازمان آب، منابع طبیعی و آبخیز داری و کلیه ارگان‌های مربوطه، تمامی نیرو‌ها بسیج شده اند تا عملیات استحکام بخشی به این سد صورت پذیرد

حمیدرضافولادگر تصریح کرد:با آخرین اطلاعاتی که از وضعیت بارش‌ها و سرریز شدن سد جبل کوهپایه در دست داریم و با توجه به پیگیری‌های مدام دیروز و امروز و تلاش شبانه روزی همکاران و مسئولین بخش، تمامی اتفاقات احتمالی بررسی شده و سعی بر کنترل شرایط داریم.

وی افزود:امیدواریم راهکار‌های پیشگیری و مهار شدن شدن سد جبل به نتیجه برسد و هیچ گونه خطری منطقه را تهدید نکند، اما اگر خدای نکرده تلاش‌ها و عملیات استحکام بخشی سد با توجه به ادامه دار بودن بارش‌ها به نتیجه نرسید، تمام تدابیر اندیشیده شده و خدا رو شکر مشکلی بابت تخلیه و اسکان روستا‌های در معرض خطر سیل نداریم.

فولادگر با اشاره به بارش‌های چند روز اخیر گفت:تمام سعیمان بر این است که خطرات و خسارات احتمالی به کمترین میزان خود برسد و مدیریت بحران این منطقه به شیوه‌ای مدبرانه صورت پذیرد و حال که نعمت و رحمت الهی شرق اصفهان را فراگرفته این بارش‌ها به سمت و سوی قوت گرفتن آب قنوات و چاه‌ها سوق پیدا کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: تاکنون یک روستا بصورت کامل تخلیه و اسکان موقت اهالی صورت پذیرفته است. 

 
انتهای پیام/م 
 

سرریز شدن سد جبل کوهپایه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.