سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ گروه‌های مقاومت به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، شهرک‌های صهیونیست نشین را با موشک‌های با برد بیشتر هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد پهپاد‌های اسرائیلی پس از اعلام برقراری آتش‌بس ، مزرعه‌ای را در شمال نوار غزه با دست کم یک موشک هدف قرار دادند.

این شبکه همچنین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مزرعه‌ای در "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه خبر داد.

شبکه تلویزیونی القدس نیز گزارش داد در حملات هوایی شامگاه دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هفت فلسطینی زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، شهرک‌های صهیونیست نشین را با موشک‌های با برد بیشتر هدف قرار دادند.

این در حالی است که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کرد قرار بود در پی تلاش‌های مصر، آتش‌بس از ساعت ۲۲ به وقت محلی برقرار شود.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه تاکید کرد: «پایبندی خود را به توافق آتش‌بس ی که در پی تلاش‌های مصر برقرار شد اعلام می‌کنیم، البته به شرط اینکه دشمن اشغالگر نیز به آن پایبند باشد.»

این گروه‌ها تأکید کردند: «ما همچنان سپر دفاعی ملت فلسطین باقی خواهیم ماند.»

همچنین اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: «مسئله فلسطین در معرض هجمه گسترده‌ای در عرصه‌ها و جبهه‌های مختلف قرار گرفته است. ما باید با حفظ اتحاد ملی و هماهنگی عالی با برادران عرب خود، به این هجمه‌ها پاسخ دهیم.»

هنیه افزود: «قدس، اسرای فلسطینی، کرانه باختری و راهپیمایی‌های بازگشت همه و همه می‌توانند باعث اتحاد و یکپارچگی ما باشند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.