سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی بازارچه عیدانه خوداشتغالی تولیدات بانوان استان بوشهر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به عرضه محصولات صنایع دستی بانوان گفت: در این زمینه بازارچه عیدانه خوداشتغالی تولیدات و صنایع دستی بانوان استان بوشهر در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مریم آذرشب افزود:با پیگیری دفتر امور بانوان و خانواده و تکلیف بر فرمانداری‌های شهرستان‌های ده‌گانه استان بازارچه خوداشتغالی تولیدات و صنایع دستی بانوان استان بوشهر در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های عیدانه خوداشتغالی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برپا شده است افزود:در راستای سیاست گذاری‌های حوزه زنان و خانواده در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست استان، بازارچه‌های عیدانه خوداشتغالی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر برپا شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: ایجاد فضایی دائمی برای ارائه توانمندی‌های بانوان تولیدگر و صنعتگر استان، تکلیفی است که با وجود مطالبه به حق زنان، به‌طور جدی در سطح شهرستان‌های استان بوشهر به آن پرداخته نشده است.

آذرشب بیان کرد: با پیگیری‌های مجدانه به عمل آمده و همکاری فرمانداری‌های تابعه به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز با هماهنگی و همراهی شهرداری‌ها ودهیاری‌ها بازارچه‌های بهارانه ایجاد شد که این مهم فرصتی برای معرفی توانمندی‌های بانوان و شناساندن ظرفیت‌های در صنایع و تولیدات دستی استان بوشهر است.

انتهای پیام/م

عرضه محصولات صنایع دستی بانوان استان بوشهر

برچسب ها: نوروز ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.