سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد از پست‌های نوروزی هلال احمر استان بازدید کرد

استاندار از از عملکرد پست‌های نوروزی هلال احمر استان که خالصانه برای مردم و جامعه خدمت می‌کنند قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد  با هیئت همراه از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان یزد، ورودی از سمت کرمان، بازدید و به کمپین بهرفت پیوستند.

وی  ضمن بازدید پست‌های نوروزی هلال احمر استان افزود: خوشبختانه در سال ۹۸ یک هم گرایی و تعامل خوبی بین دستگاه‌های خدمت رسان برای تمهید شرایط لازم  مسافرین نوروزی وجود دارد که با افزایش مسافران نوروزی با جدیت و همراهی و همکاری همه نیرو‌ها در این چند روز به استان یزد مشکلات کمتری نسبت به سال‌های گذشته داشتیم.

طالبی گفت: از نیرو‌های داوطلب و جوان هلال احمر استان و نیرو‌های سازمان جوانان هلال احمر که بسیار خوب مسائل مختلف به حوزه ماموریت خود در استان را مدیریت می‌کنند و شرایط خوبی را برای مردم و مسافرین نوروزی فراهم می کنند تشکر می‌کنم.

استاندار در این بازدید با امضاء و پیوستن به کمپین بهرفت از این حرکت هلال احمر در راستای کاهش تصادفات قدردانی و در یادداشتی نوشت: نوروز با خاطراتی خوش سپری خواهد شد اگر به آنچه باید توجه کنیم و نیز قدردان نیرو‌هایی باشیم که خالصانه و مجدانه برای مردم و جامعه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

بازدید استاندار از پست‌های نوروزی هلال احمر استان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.