مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بیش از هزار و ۵۶ نفر از جمعیت هلال احمر استان مسافران را در ایام نوروز راهنمایی می‌کنند.

استقرار ۲۳ پست ثابت و سیار در ایام نوروز در استان یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در نشست با اصحاب رسانه از  استقرار ۲۳ پست ثابت و سیار در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از هزار و ۵۶ نفر از جمعیت هلال احمر استان مسافران را در ایام نوروز راهنمایی می‌کنند.

وی افزود: پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه کار خود را آغاز کرده است و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

حرازی زاده ادامه داد: امسال نوزدهمین سالی است که سازمان جوانان هلال احمر طرح ویژه‌ای را برای نوروز دنبال می‌کند.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده، حوادث و سوانح جاده‌ای با شماره ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

حرازی زاده هدف از برپایی پایگاه‌های نوروزی را کاهش سوانح، حوادث و به نوعی کاستن از بار فعالیت‌های سازمان امداد و نجات است و در کنار آن فرصت خوبی است تا هموطنان با فعالیت‌های داوطلبانه‌ی سازمان مواجه شوند.

وی به فعالیت تیم سحاب در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: تیم سحاب یا سامانه حرکت‌های امدادی و بشر دوستانه در نقاط پر تردد و گردشگر پذیر شهر‌ها حضور می یابند و به انجام فعالیت‌های آموزشی می‌پردازند.

انتهای پیام/ی

خدمات رسانی  ۲۳ پست ثابت و سیار هلال احمر استان یزد در ایام نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.