سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲۰۰ هزار میهمان نوروزی در آبادان

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: از ابتدای فروردین تا چهارمین روز بهار ۲۰۰ هزار میهمان نوروزی وارد آبادان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جمال عامری نسب سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در آبادان اکثر مهمانان نوروزی از طریق زمینی وارد این شهر شدند.

وی افزود: با شرایط جوی که در شمال کشور وجود دارد پیش بینی می‌شود امسال حضور میهمان نوروزی در آبادان نسبت به سال گذشته ۲ برابر شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: هماهنگی بین دستگاهی در ستاد نوروزی آبادان تا امروز مناسب بود، شهرداری‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند در ستاد تسهیلات سفر امسال خدمات رسانی خوبی به میهمانان نوروزی داشتند.

عامری نسب ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی قبلی در خصوص توسعه و ترویج گردشگری آبی، کمیته‌ای به این منظور به ریاست اداره بنادر و دریانوردی آبادان تشکیل شد که این حوزه نسبت به سال‌های گذشته متمایز شده است.

وی مرمت موزه تاریخی آبادان را از اقدامات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان به منظور بازدید مسافران نوروزی برشمرد و افزود: بازدید مسافران نوروزی از مسجد رنگونی‌های آبادان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ امکانپذیر است.

انتهای پیام / د

ورود مهمانان نوروزی به آبادان

برچسب ها: نوروز98 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.