سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران ایذه برای مقابله با حوادث احتمالی

فرماندار ایذه از آماه باش اعضای ستاد مدیریت بحران ایذه برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران و برف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی، فرماندار ایذه گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و پیش بینی بارش برف و باران‌های سیل آسا، اعضای ستاد مدیریت بحران ایذه برای امدادرسانی در حوادث احتمالی به حالت آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی، با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد، به همین دلیل از مردم، عشایر و گردشگران انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه ها، دره‌ها و مسیر‌های سیلابی خودداری نمایند.

سمالی بیان داشت: از چند روز گذشته، هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مدیریت حوادث احتمالی انجام شده است.

فرماندار ایذه تصریح کرد: جو ناپایداری که از امروز تا اواخر روز سه شنبه در ایذه بوجود آمده که در پی آن سبب رگبار باران، رعد و برق و در پاره‌ای نقاط تگرگ شده و در ارتفاعات و نقاط سردسیر هم برف و مه پیش بینی شده است.

مصطفی سمالی با اشاره به اینکه در ارتفاعات بخش مرکزی، دهدز و سوسن بارش برف آغاز شده، اذعان داشت: کوهنوردان، عشایر و گردشگران از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

مدیر مدیریت بحران شهرستان ایذه در ادامه افزود: در پی بارش برف مسیر ۸ روستای بخش دهدز و سوسن مسدود شده که بزودی عملیات بازگشایی ۵ محور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/گ

آمادگی مدیریت بحران با حوادث احتمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.