سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون؛

انجام بیش از ۸۰ ماموریت اورژانسی در ایام نوروز در شادگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از انجام ۸۱ مأموریت شهری و جاده‎ای توسط پایگاه‎های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان از ۲۵ اسفند تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز میرزایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون، اورژانس شادگان تعداد ۸۱ ماموریت با ۹۸ مصدوم، تعداد ماموریت‌های ترافیکی ۳۲ با ۴۹ نفر مصدوم و ۳ نفر فوتی و همچنین تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی ۴۹ با ۴۹ نفر بیمار در حوادث جاده‌ای و شهری این شهرستان به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی بیان داشت: در مجموع در این ماموریت‌ها همه مصدومان اعم از حوادث جاده‌ای و شهری با اقدام سریع پرسنل اورژانس در محل حادثه درمان و در موارد حاد به مراکز درمانی و بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

میرزایی تصریح کرد: پرسنل اورژانس شادگان در تمامی این ایام از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار بودند و یک گروه امدادی در محل ورودی شهرستان در محل تالاب بین المللی شادگان مستقر شده و به ارائه خدمات سرپایی می‌پرداختند و یک گروه نیز در حالت آماده باش به سر می‌بردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان با اشاره به فعالیت پایگاه‎های اوژانس و فوریت‎های پزشکی افزود: ۶ پایگاه شهری، پایگاه جاده‎ای و چادر سیار سلامت در ایستگاه گردشگری تالاب شادگان در اجرای طرح امدادی نوروزی مشارکت داشتند که خدمات ارائه می‎کنند.

انتهای پیام/گ

خدمات رسانی اورژانس به مسافران نوروزی

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.