سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره شادشهر و نان و روستا در شیراز

جشنواره شادشهر و نان و روستا در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی نیری سر پرست گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: در ایام نوروز جشنواره  شاد شهر و نان و روستا، در باغ‌ های ملی و جنت شیراز راه‌اندازی شده که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز نمایشگاه‌های مختلف برای معرفی صنایع دستی، خوراک و برپایی مراسم مردم فارس برپا شده است که جشنواره شاد شهر از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۶ فروردین ۹۸ از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ ادامه دارد.

نیری تصریح کرد: بخشی از فضای نمایشگاه به معرفی آداب و رسوم مردم فارس از اقوام مختلف و بخشی نیز به غرفه‌های صنایع دستی، سوغات شیراز، محصولات فرهنگی و کتاب اختصاص یافته است.

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه  جشنواره در طول ۱۰ شب ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل تئاتر، موسیقی  اجرا می‌شود، افزود: رویکرد تمام این برنامه‌ها مبنی بر معرفی شهر شیراز و داشته‌های گردشگری فرهنگی و مذهبی آن است.

وی با اشاره به اینکه باغ جنت یکی از مکان‌هایی است که کمپ اقامتی گردشگران در آن ایجاد شده و خدمات اسکان مسافران با مشارکت شهرداری شیراز ارائه می‌شود، ادامه داد: فضای شادی برای گردشگران و شهروندان پیش‌بینی شده است، که برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت عصرگاهی و شبانگاهی اجرا می‌شود.

نیری اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر شیراز ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد استان فارس بیش از ۳۰ درصد اماکن تاریخی، مذهبی ایران را در خود جای داده است.

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار کرد: در جشنواره نان و روستا در ۱۰ غرفه پخت نان انجام و در هر غرفه ۴ نوع نان ارائه می‌شود که نشان دهنده تنوع  انواع نان در استان فارس است.

انتهای پیام/ت

شیراز میزبان جشنواره شادشهر و نان و روستا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.