سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی اداره ورزش و جوانان فارس برای مقابله با وقوع سیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس آمادگی خود را برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی در روز‌های آینده و آبگرفتگی معابر یا سیلابی شدن بخش‌هایی از فارس، آمادگی لازم در تمام اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس برای مقابله با سیل احتمالی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه درب‌های سالن‌های ورزشی و مراکز زیر پوشش مدیریت ورزش و جوانان فارس به روی مسافران نوروزی که به فارس سفر کرده‌اند باز است، افزود: این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

کامیاب با اشاره به هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان تصریح کرد: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل برای کمک رسانی به هموطنان در بروز مشکلات احتمالی و بارندگی‌ها پیش بینی شده،  آمادگی و هماهنگی لازم در این خصوص انجام داده اند.

انتهای پیام/ت

اعلام آمادگی اداره ورزش و جوانان فارس برای مقابله با جاری شدن سیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.