سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جمع آوری کمکهای نقدی به سیل زدگان شمال کشور

جمع آوری کمکهای نقدی برای کمک به سیل زدگان شمال کشور، از امروز در پایگاه های هلال احمر و نمایندگی های آن در خراسان جنوبی آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از امروز تمامی نمایندگی های جمعیت هلال احمر در شهرستان ها و همچنین پایگاه های نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی آماده دریافت کمکهای نقدی مردم نوع دوست استان و مسافران خواهند بود.

وی با بیان اینکه این کمک ها برای بازسازی منازل تخریب شده صرف خواهد شد افزود: هم اکنون نیاز به جمع آوری اقلام و کالا نیست و تنها کمک های نقدی مردم و نیکوکاران جمع آوری می شود.

شهریاری ادامه داد: علاوه بر شعب و پایگاه های هلال احمر، شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک ها به نام جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمکهای نقدی مردم خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین گفت: مردم می توانند از طریق شماره گیری سامانه #112*780* هم به سیل زدگان شمال کشور کمک کنند.
شهریاری همچنین در پایان به سواستفاده برخی ازافرا دسودجو در فضای مجازی برای کمک به سیل زدگان اشاره کرد و از مردم خواست تنها کمک های خود را به سازمان های رسمی همچون هلال احمر، بسیج و کمیته امداد اهدا کنند.

انتهای پیام /  ط ا

دریافت کمک های نقدی مردم   از طریق شماره حساب 99999 

 

برچسب ها: هلال احمر ، سیل زدگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.