سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران نوروزی چابهار هیچ مشکلی برای تامین سوخت ندارند

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: مسافران نوروزی در سفر به این شهرستان هیچ مشکلی برای تامین سوخت ندارند و می‌توانند با خیال آسوده در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت با استفاده از کارت‌های آزاد سوختگیری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در طول ایام نوروز ۳۲ کارت سوخت آزاد برای رفاه حال مسافران به جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان چابهار تحویل شده است.

وی افزود: چهار جایگاه سوخت شامل منطقه آزاد با هشت کارت سوخت ۱۰هزار لیتری، جایگاه تیس با چهار کارت سوخت ۱۰هزار لیتری، جایگاه شیلات ۱۲ کارت سوخت ۲ هزار و ۵۰۰ لیتری، و جایگاه ترمینال ورودی از طرف نوبندیان با هشت کارت سوخت ۱۰هزار لیتری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تعیین شده و کارت‌های سوخت آن‌ها به صورت روزانه شارژ می‌شوند.

جانشین رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار نیز اظهار داشت: برای تامین سوخت مسافران هیچ مشکلی نداریم و مسافران می‌توانند هرگونه نارسایی، انتقادات و پیشنهادات خود را در تمام ساعت‌های شبانه روز با شماره تماس ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش در میان بگذارند.

علی خلیلی افزود: مسافران و میهمانان نوروزی در نوروز امسال با تدابیر اندیشیده شده مشکل سوخت نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع

مسافران نوروزی چابهار هیچ مشکلی برای تامین سوخت ندارند

برچسب ها: نوروز ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.