سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان خبرداد:

کنترل ویژه بر تردد اتوبوس‌های مسافربری

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان از تمهیدات ویژه نوروزی پلیس راه در کنترل تردد اتوبوس‌های مسافربری نوروزی در جاده‌های استان در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،با اشاره به تقویت گشت‌های خودروئی پلیس راه در ایام تعطیلات نوروز گفت: همزمان با آغاز طرح نوروزی تیم‌های گشت خودرویی پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان فعالیت خود را برای تامین امنیت مسافران آغاز کردند.

وی با اشاره به ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارکنان پلیس راه در ایام تعطیلات نوروز بصورت شبانه روز در تلاش خواهند بود تا مسافران نوروزی سفر بدون حادثه‌ای داشته باشند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز تردد اتوبوس‌های حامل مسافرین نوروزی در جاده‌های استان به صورت ویژه کنترل و با رانندگان متخلف با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی با توجه به مسئولیت مهم و حساسی که برعهده دارند ضروری است ضمن آمادگی جسمی و روحی مناسب از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/ع

کنترل ویژه بر تردد اتوبوس‌های مسافربری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.