سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال ۵۰ هزار مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه مازندران

همزمان با سال‌نو حدود ۵۰ هزار مسافرنوروزی از خدمات اوقاف در طرح آرامش بهاری ۳۰۰ مکان مذهبی مازندران بهره مند شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گفت: همزمان با سال‌نور طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ مکان مذهبی مازندران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۵۰ مسجد و در ۳۰۰ آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود:بقاع متبرکه مکانی برای گردش، زیارت و سیاحت هستند لذا باید از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هشتمین سال اجرای طرح آرامش بهاری اوقاف مازندران است، گفت: این طرح از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در مازندران اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از زمان آغاز سفر‌های نوروزی حدود ۵۰ هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی افزود:از ۲۷ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در زائرسرا‌ها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، گفت: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، ادامه داد: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.
انتهای پیام/آ

اجرای طرح آرامش بهاری در اماکن مذهبی مازندران 

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.