سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پشتیبانی اداره آموزش وپرورش میبد خبر داد:

اسکان سه هزار نفر در مدارس شهرستان میبد

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان میبدگفت: از ابتدای پذیرش اسکان تا امروز ۷۰۰ خانواده و جمعیتی قریب به سه هزار نفر در مدارس میبد اسکان داده شده اند.

محمدرضا کارگر معاون پشتیبانی آموزش و پرورش  شهرستان میبد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از افزایش اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای پذیرش اسکان تا امروز چهارم فروردین ماه ۷۰۰ خانواده و جمعیتی قریب به سه هزار نفر از اسکان شهرستان استقبال کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ مدرسه با ۱۹۴ کلاس در گروه‌های ویژه، الف. وب برای اسکان مسافران آماده شده است، افزود: در دو شب گذشته ظرفیت تمام کلاس‌ها تکمیل شده است و با توجه به سردی هوا و نیاز مسافران به اسکان کلیه نمازخانه‌های مدارس نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

 معاون پشتیبانی آموزش و پرورش  شهرستان میبد ادامه داد: باتوجه به کمبود اسکان و استقبال بیش از حد مسافران به استان یزد و شهرستان میبد و همچنین با کمک و همراهی مسئولان و مردم دو حسینیه و مصلی بزرگ اعرافی برای اسکان آماده شده است و خوشبختانه در دو شب گذشته مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی یزد بیشترین جمعیت بعد از مرکز استان را داراست این شهرستان شامل یک بخش مرکزی و دو بخش بفروئیه و ندوشن و ۱۶ روستا است.

انتهای پیام/ی

سه هزار نفر در مدارس شهرستان میبد اسکان یافتند

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.