سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مصرف کالای داخلی در کشور باید به یک گفتمان حاکم تبدیل شود

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: مصرف کالای داخلی در کشور باید به یک گفتمان حاکم تبدیل شود.

سید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره توجه به اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و رونق تولید گفت: فرهنگ‌سازی گسترده‌ای در زمینه حمایت از تولید کالای داخلی انجام شد، همچنین رسانه‌ها و اساتید این بحث را تبیین کردند که در مجموع یک رویکرد مثبتی را در این زمینه شاهد بودیم.

وی افزود: مردم در این راستا متوجه شدند که حمایت از تولید داخلی می‌تواند گره گشا بوده و با درآمدزایی می‌تواند موجب کاهش واردات شود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: با وجود همه کار‌هایی که در زمینه تولید داخلی انجام شد، اما باز هم کافی نیست لذا این حرکت باید استمرار داشته باشد و بهتراز گذشته تدوین شود چرا که هنوز برخی مردم کالای خارجی را ترجیح می‌دهند و همچنین کالا‌های ما به آن کیفیت لازم نرسیده است.

حسینی با بیان اینکه عنایت به کالای داخلی باید ادامه پیدا کند، تاکید کرد: ما باید یک ارزیابی را  داشته باشیم تا ضعف‌ها و کم‌کاری‌هایی که وجود دارد، رفع شود و در آینده تولید داخلی بهتری داشته باشیم، همچنین مصرف کالای داخلی به یک گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.