سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر به ۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون از خدمات این نهاد در کمپ‌های استراحت، استقبال و راهنمایی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حاشیه سفر به خاش اظهار داشت: تیم‌های امدادی سازمان جوانان هلال احمر با همکاری میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌های خدماتی، شورا‌ها و دهیاران در شهر‌های سیستان و بلوچستان با برپائی سیاه چادر‌های فرهنگی، ایستگاه‌های نماز و ایستگاه بازی کودکان زمینه را برای کاهش آسیب‌های جاده‌ای فراهم کردند.

وی بیان کرد: همکاران ما در مرکز جوانان هلال احمر و امداد و نجات با پخش شربت و شیرینی، چای، غذا‌های بومی و محلی و ... به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر با راه اندازی کمپین «بهرفت» ایمنی در سفر سبب شد تا بسیاری از رانندگان به این کمپین بپیوندند.

وی بیان کرد: خدمات دهی در کمپ‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان با رضایت مسافران نوروزی همراه بوده است.

راشکی اظهار داشت: در شهرستان خاش از سال‌های قبل تاکنون ارائه بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی شاهد هستیم که جا دارد از همکاری دستگاه‌های مختلف و تلاش‌های نیرو‌های امدادی، دهیاران و ... تشکر کنیم.

انتهای پیام/ع

هلال احمر به ۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه کرد

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.