سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی ویژه به شکایات مسافران نوروزی

شکایات مسافران نوروزی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شکایات احتمالی مسافران نوروزی از خدمات ناوگان عمومی در کمترین زمان رسیدگی می‌شود.
علی اصغر بدیعی مقدم افزود: برای ارائه خدمات بهتر و ارتقای رضایتمندی مسافران، نظارت و کنترل خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: نمایندگانی از این اداره کل با حضور در دفاتر نظارت و رسیدگی به شکایات در محل پایانه‌های مسافری عمومی، به انتقاد‌ها و شکایت‌های احتمالی مسافران رسیدگی می‌کنند.
بدیعی مقدم اظهار کرد: نظارت و بازدید از پایانه‌های مسافری نیز پیش از آغاز سفر‌های نوروزی انجام شده و اکنون نیز در حال انجام است.
وی پیگیری ناوگان عمومی در راه مانده و جایگزین نمودن ناوگان، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نماز خانه‌های بین راهی و پذیرایی از مسافران با بسته‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد.
انتهای پیام / م

رسیدگی ویژه به شکایات مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، اتوبوسرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.