سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد؛

آغاز مسابقات فوتبال نوروزی گرامیداشت۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با شرکت ۸۴ تیم از بخش‌ها و روستا‌های مختلف نهاوند مسابقات فوتبال جام نوروزی گرامیداشت۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد سعدی‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در نهاوند در گفتگو با خبرنگار ما افزود: هرسال در ایام نوروز به منظور ایجاد نشاط و شور و شادی در بین جوانان مسابقات فوتبال جام نوروزی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار و فوتبالیست در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود که امسال این مسابقات با شرکت ۸۴تیم از روستا‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: فقط در یادواره شهدای فوتبالیست روستای جهان آباد و یادبود داور ملی مرحوم زمانیان ۲۴ تیم از استان لرستان و روستا‌های نهاوند شرکت کرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: با همکاری دهیاری و شورا‌های روستایی و پایگاه‌های بسیج دردیگر بخش‌های شهرستان نیز این مسابقات به میزبانی مراکز بخش‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: مراسم برگزاری مسابقات فوتبال نوروزی گرامیداشت شهدای ورزشکار روستا‌های شهرستان نهاوند با استقبال چشمگیری برخودار است و خاطره‌ای به یادماندنی را برای شرکت‌کنندگان به یادگار می‌گذارد و باعث دوری آن‌ها از معظلات اجتماعی و دوری از اعتیاد می‌شود.

سعدی‌نژاد بیان کرد: به جز مسابقات فوتبال با همکاری اداره میراث فرهنگی بازی‌های بومی محلی در مناطق گردشگری نهاوند برنامه نوروزگاه و مسابقات اسب دوانی هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های بومی و محلی یکی از جذابترین برنامه‌هایی است که در سراب‌های نهاوند برگزار میشود و مورد توجه گردشگران و مسافران است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسب دوانی در این شهرستان از طرفداران زیادی برخوردار است برای چهارمین سال متوالی جشنواره اسب سواری با شرکت ده‌ها سوارکار از نقاط مختلف شهرستان و سایر شهر‌های همجوار در روز نهم فروردین به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج

آغاز مسابقات فوتبال نوروزی گرامیداشت۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.