سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از هزار گردشگر فرهنگی در مدارس شهرستان مرزی آستارا

فرماندار شهرستان آستارا از اسکان هزار و ۲۷۳ گردشگر فرهنگی در مدارس این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن رستم زاد، فرماندار و رئیس خدمات سفر شهرستان آستارا در جریان بازدید از مدارس مجری اسکان نوروزی در این شهرستان گفت: تاکنون هزار و ۲۷۳ گردشگر فرهنگی در قالب ۲۶۶ خانوار در مدارس شهرستان آستارا اسکان داده شده‌اند.

وی، با بیان اینکه برای اسکان گردشگران فرهنگی، آموزش و پرورش این شهرستان بر اساس سنوات گذشته ۲۱ مدرسه را با ۱۸۴ کلاس تجهیز و آماده سازی کرده است، افزود: تعداد کلاس‌های ویژه ۸، الف. ۸۱ و ب. ۹۵ باب است که به فرش، یخچال، تلویزیون و تخت مجهز هستند.

فرماندار و رئیس خدمات سفر شهرستان آستارا، خواستار افزایش کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی با ارتقای خدمات و تجهیز امکانات شد و گفت: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان آستارا این است تا زمینه‌های سفر دوباره گردشگران به این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر فراهم شود.

حسن رستم زاد وضعیت ظاهری مدارس مجری اسکان نوروزی گردشگران فرهنگی را خوب ارزیابی و تصریح کرد: ایجاد مکان‌های ارزان‌قیمت با توجه به امکانات موجود برای جوامع مصرف سازمان‌ها می‌تواند در توسعه گردشگری در منطقه نقش تأثیرگذاری ایفا کند.

 

انتهای پیام/م.ع

هزار و ۲۷۳ گردشگر فرهنگی در مدارس شهرستان مرزی آستارا اسکان یافتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.