بیش از 26هزار خانوار فرهنگی از سراسر کشور در مراکز اسکان آموزش وپرورش گیلان پذیرش شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: 26 هزار و 396 خانوار فرهنگی در قالب 95هزار و 26 نفر در مراکز رفاهی و مدارس آموزش وپرورش گیلان اسکان یافتند.

وی با اشاره به فراهم کردن امکانات لازم برای پذیرش مسافران تابستانی در سراسر استان گیلان، اظهار کرد: در این راستا ۹ مرکز رفاهی در استان به تعداد ۱۳۸ اتاق و ۵۵۵ تخت تدارک دیده شده است.


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه همچنین ۲۲۱ مدرسه در سراسر استان پذیرای مسافران تابستانی هستند افزود: هزار و ۸۰۷ کلاس درس با کیفیت های ویژه، الف و ب نیز در طول تعطیلات تابستانی در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

مهدی حاجتی به شرایط پذیرش مهمانان فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهمانان فرهنگی در بخش حضوری با مراجعه به ۳۴ پایگاه ستاد اسکان استان و همچنین در بخش اینترنتی از تاریخ اول تیر تا دوم شهریور می توانند با مراجعه به سایت نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در تابستان سال گذشته ۸۶ هزار و ۳۵۷ خانواده به تعداد ۳۴۶ هزار و ۴۸۱ نفر با اسکان در مراکز رفاهی و مدارس گیلان از شهرهای مختلف گیلان دیدن کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اسکان خانوار های فرهنگی کشور در مدارس و مراکز رفاهی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.