سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ کشته در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی ۴ قربانی بر جای گذاشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع تصادفات جاده‌ای در استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون چهار قربانی داشته است.
سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد افزود: دیشب بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه سمند، در محدوده رباط قره بیل، یک سرنشین پراید جان خود را از دست داد.
معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی درباره علت این سانحه ترافیکی افزود: سه دهنه پل در محدوده رباط قره بیل به علت بارندگی‌ها نشست کرده بود که این امر سبب ایجاد دست انداز و اخلال در تردد شده بود.
وی تصریح کرد: راننده سمند از سمت جنگل گلستان به آشخانه در حال حرکت بود که به علت دست انداز دچار انحراف به لاین مخالف شده و منجر به تصادف با پراید شده است.
سرهنگ قهرمان نژاد با اشاره به اینکه سرنشین پراید به علت شدت ضربه، در صحنه فوت کرد افزود: در این سانحه ۵۰ درصد عامل تصادف راننده سمند و ۵۰ درصد راه، شناخته شده است.
وی افزود: در سانحه دیگری، برخورد یک دستگاه خودرو دانگ فنگ با پراید، در محور سنخواست-اسفراین سبب کشته شدن دو سرنشین پراید شد.
معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: این سانحه صبح امروز گزارش شده است
وی افزود: کارشناسان، علت این سانحه را تجاوز به چپ، خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو دانگ فنگ اعلام کرده اند.
سرهنگ قهرمان نژاد گفت: در سانحه دیگری برخورد سمند با تراکتور سبب کشته شدن سرنشین سمند شد.
معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: این حادثه در محور فرعی جاجرم به روستای اصغر آباد رخ داد و علت آن نقص فنی در سیستم روشنایی تراکتور و عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند گزارش شده است.
انتهای پیام / م

۴ کشته در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.