سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۷ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر شناسایی شده است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر شناسایی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا علم  افزود:در استان بوشهر ۳۷ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده که اصلاح ۲۱ نقطه و آشکار سازی ۱۶ محور در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: ۳۰ تیم راهداری و امدادرسانی از ۲۵ اسفند در جاده‌های استان برای ارائه خدمات به رانندگان مستقر شده و این در حالی است که ۱۷ راهدارخانه در محور‌های این استان به امکانات لازم مجهز شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: برای ارائه خدمات مورد نیاز درماندگان در جاده سامانه ۱۲۴ به صورت آنلاین و شبانه‌روزی فعالیت می‌کند چراکه در این سامانه تمام اطلاعات راه‌ها و جاده‌های کشور شامل وضعیت ترافیکی، طول مسیر، ایمنی جاده، خدمات امدادرسانی و دیگر موارد ارائه می‌شود.

علم با بیان اینکه تردد در جاده‌های استان هم اکنون روان است  افزود: طول راه‌های استان بوشهر را ۴ هزار و ۳۴۱ کیلومتر است و بیش از ۸۰۰ کیلومتر این محور‌ها بزرگراه است. 

وی بیان کرد: برای ارتقاء ایمنی جاده‌های استان بوشهر اکنون ۵۱ دستگاه دوربین کنترل سرعت و ۱۷ دوربین نظارت تصویری در جاده‌های استان بوشهر نصب شده و این در حالی است که به‌زودی دوربین کنترل سرعت در محور دوطرفه ساحلی دیر به دلوار که از محور‌های حادثه‌ساز است راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: اکنون محور ورودی استان فارس به بوشهر کنارتخته به برازجان، بهبهان به دیلم، فیروزآباد به جم از محور‌های پرتردد است، ولی ترافیکی روان در این محور‌ها حاکم است.

انتهای پیام/م

۲۱ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای استان بوشهر اصلاح می‌شود

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.