در همایشی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور دهیاران و پلیس راه از راهوران محله گناوه تجلیل شد.

تجلیل از راهوران محله در گناوهفرماندار گناوه درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر , گفت: دهیاران به عنوان راهوران محله همکاری و تعامل خود را بیش از پیش با پلیس افزایش دهند و نقاط حادثه خیز راه‌های روستایی را شناسایی کنند تا برای برطرف کردن آن‌ها اقدام شود.

پاکنژاد با اشاره به این که دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های این شهرستان نیرو‌های کارآمد و توانمندی هستند افزود:دهیاران باید ارتباط مستمر با بخشداران، حضور در بین مردم به ویژه در نمازجماعات و رعایت سلسله مراتب اداری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستا‌ها خدمات متعددی ارائه می‌دهند که باید در بازگو کردن آن‌ها به مردم پیش قدم باشند.

فرمانده پلیس راهور گناوه درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر , گفت: تعامل, همکاری و همدلی دهیاران و شورا‌ها با نیروی انتظامی و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی نقش به سزایی در پیشرفت و آبادانی و حل مشکلات مناطق خود از جمله مسائل ترافیکی دارد.

سرهنگ یوسف یزدان پناه ادامه داد: راهوران محله اهمیت و جایگاه خاصی در سراسر کشور به ویژه در کاهش تصادفات جاده‌ای در روستا‌ها دارند و به پاس همکاری آنان همایش تجلیل از راهوران محله برگزار شده است.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های فرماندار این شهرستان و تلاش ماموران این فرماندهی میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در ۶ ماه نخست امسال کاهش خوبی یافته است.

 در این آیین از دهیاران روستا‌های شهرستان گناوه توسط فرماندار و فرمانده پلیس راه تقدیر شد و از خدمات و فعالیت‌های اردلان امیرزاده بخشدارمرکزی و کارشناس سابق بخشداری گناوه که به بازنشستگی نائل شده توسط دهیاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

نقاط حادثه خیز راه‌های روستایی شناسایی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.