سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی ۴۸۰ پایگاه به مسافران نوروزی

در ایام تعطیلات نوروز، ۴۸۰ پایگاه در چهارمحال و بختیاری به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در نوروز امسال ۴۸۰ پایگاه در این استان به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل ۵۰ پایگاه راهداری، شش ایستگاه نوروزی حمل و نقل جاده ای، ۲۵ پایگاه اطلاع رسانی، ۲۹۵ پایگاه پلیس، ۵۰ پایگاه هلال احمر، ۵۰ پایگاه اورژانس و سه ایستگاه سلامت نوروزی است.

جوادی اضافه کرد: برای افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری، خدمت رسانی مورد نیاز با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش میزان ماندگاری مسافران و گردشگران باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد شاخص‌های توسعه‌ای خواهد شد.

گفتنی است؛ برای معرفی فرهنگ و هنر نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اجرای ۱۰ نوروزگاه و برپایی ۲۵ بازارچه دائمی و موقت صنایع دستی در نوروز ۱۳۹۸ پیش بینی شده است.

قرارگیری بخش وسیعی از جنگل‌های زاگرس، وجود غارها، آبشارها، چشمه ها، اماکن تاریخی، بقاع متبرکه، مناطق حفاظت شده، موزه‌ها و بوستان‌ها باعث شده تا بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/ص

ماندگاری مسافران نوروزی در استان موجب رونق اقتصادی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.