آماده سازی سه هزار تخت برای اسکان مسافران نوروزی

سه هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی در استان چهارمحال و بختیاری جهت استقبال از میهمانان نوروزی آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: برای میزبانی از مسافران نوروزی سه هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی در استان آماده شده است.

وی افزود: این تعداد در قالب ۱۱۰ خانه مسافر، ۲۶ اقامتگاه بوم گردی، ۱۶ هتل و ظرفیت تخت‌های اقامتی مجتمع‌های بخش خصوصی می‎باشد.

جوادی اضافه کرد: همچنین ظرفیت اسکان چهار هزار و ۴۵۰ مسافر نوروزی در مدارس و آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان نیز ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر از آمادگی کامل چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از گردشگران خبر داد و گفت: هیچ مشکل و کمبودی در خصوص تأمین مواد غذایی، اسکان مسافران و تجهیزات رفاهی در استان وجود ندارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع بیش از یک هزار مترمربع بنر‌های تبلیغاتی در استان برای نوروز ۹۸، ادامه داد: در این ایام ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی هم شامل سی دی، کتابچه صنایع دستی، راهنمای سفر گردشگران، بروشور اماکن تاریخی و موزه ها، پوستر و کتابچه اطلاعات ضروری سفر در بین گردشگران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ص

ظرفیت اسکان چهار هزار و ۴۵۰ مسافر نوروزی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار