سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان در پیام نوروزی مطرح کرد؛

بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی استان در حوزه اشتغالزایی و ارتقاء معیشت مردم

استاندار گیلان گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی استان در سال جدید منشا تحولات سازنده در حوزه اشتغالزایی و ارتقاء معیشت مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در پیام نوروزی گفت:بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی استان با تعامل مجموعه دست اندرکاران در حوزه‌های اجرایی، فرهنگی و قانون گذاری میسر می‌شود و امیدواریم این وحدت رویه در سال جدید منشا تحولات سازنده در حوزه اشتغالزایی و ارتقاء معیشت مردم شود.

وی، با اشاره به افتتاح خط آهن قزوین - رشت و آغاز عملیات اجرایی ساخت خط آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، افزود: برای ادامه خط آهن رشت به انزلی و آستارا حدود ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که می‌تواند تاثیر غیرقابل انکاری در اقتصاد و اشتغال منطقه بگذارد.

استاندار گیلان، در بخش دیگر از سخنانش به سختی‌های سال ۹۷ در حوزه معیشت مردم و گرانی اشاره کرد و گفت: مردم در سال ۹۷ با صبر و بردباری فشار‌های اقتصادی سنگینی را تحمل کردند که این بصیرت مردم، رسالت متولیان دولتی را برای بهبود معیشت در سال جدید دو چندان می‌کند.

مصطفی سالاری، همچنین شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد ایران را جنگ ناشی از تحریم‌ها و خلف وعده دنیای استکبار توصیف کرد و افزود: تنها راه مقابله با زیاده خواهی دشمنان، وحدت و همدلی مجموعه دست اندرکاران نظام با آحاد مردم است و این مهم می‌تواند در سال ۹۸ منشا تحولات سازنده در گیلان و ایران عزیز باشد.

وی در پایان سلامتی و بهروزی را برای ملت بزرگ ایران به ویژه گیلانیان ولایتمدار مسألت کرد و گفت: دولت در سال جدید از هیچ تلاشی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/ م.ع

پیام نوروزی استاندار گیلان

برچسب ها: استاندار ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.