سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان:

تلاش مسئولان برای کاهش گرانی‌ها / اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی بزرگترین دستاورد سالی که گذشت

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امیدواریم با کمک همه مسئولان و متولیان امور در سال جدید بتوانیم نگرانی‌ها و آلام ناشی از این گرانی‌ها را بکاهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال نو به ملت شریف ایران، به ویژه گیلانیان ولایتمدار، گفت: در بخش داخلی بزرگترین دغدغه و نگرانی مردم گرانی، تورم و در پاره‌ای موارد دوچندان شدن قیمت‌ها بود که امیدواریم با کمک همه مسئولان و متولیان امور در سال جدید بتوانیم نگرانی‌ها و آلام ناشی از این گرانی‌ها را بکاهیم.

وی افزود: سالی که گذشت فراز و نشیب‌هایی برای کشور و ملت رقم خورد، که باید از آن‌ها درس گرفت و برای سال جدید برنامه ریزی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، به مسوولان و مدیران اجرایی کشور توصیه کرد: اگر نمی‌توانند قیمت‌ها را کاهش دهند، حداقل با تلاش و کوشش آن را کنترل کرده و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، دلیل اصلی این گرانی‌ها را دو جنبه داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: بخشی از این گرانی‌ها معلول ظلمی است که ازسوی کشور‌های سلطه بر ایران اسلامی و ملت ما تحمیل شد، اما بخشی دیگر از آن معلول سوء تدبیر‌ها و نظارت نکردن متولیان بوده است که امید می‌رود در سال جدید این بخش جبران شود.

وی همچنین به گوشه‌ای از دستاورد‌های سال ۹۷ به ویژه در بخش خارجی اشاره کرد و افزود: بزرگترین دستاورد سالی که گذشت اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: آمریکای جنایتکار هم که در خاورمیانه جا خوش کرده بود از عراق، سوریه و لبنان مفتضحانه عقب نشینی کرده و مجبور شد بخش اعظمی از نیروهایش را برگرداند.

آیت الله رسول فلاحتی، حضور بیش از پیش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان در رویداد‌های مهم و حساس را نیز غیرقابل وصف دانست و افزود: مردم بابصیرت و ولایتمدار مثل همیشه در راهپیمایی‌هایی همچون روز قدس و ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشته و با ایستادن پای نظام و انقلاب، شگفتی ساز شدند.

وی در پایان برای سال پیش رو روز‌های خوش، همراه با سلامتی و پیروزی، برای ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی، آرزو کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

پیام نوروی نماینده ولی فقیه در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.