البته این قابلیت فعلا در ایالات متحده آمریکا فعال شده است و برندهای معروفی مانند Zara، Nike، Adidas، Kylie، Prada، Mac، H&M، Burberry، Uniqlo، Cosmetics و Michael kros میتوانند با این شیوه محصولات خود را به فروش برسانند. اینستاگرام در رابطه با محدودیت فعلی این قابلیت اعلام کرده است به زودی در ماههای آینده این شبکه اجتماعی از خرید مستقیم برندهای بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. این حرف اینستاگرام به این معنی است که تا چند وقت دیگر کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان میتوانند از این قابلیت استفاده کنند و با خیال راحت از شرکتهای مختلف خرید کنند.
قابلیت جدید اینستاگرام بدین صورت است که هنگامی که کاربر یک محصول را در صفحه فروشنده مشاهده میکند با ضربه زدن روی برچسب مخصوص آن میتواند جزئیات فروش را مشاهده کند. پس از آن با انتخاب گزینه خرید وارد صفحه دیگری میشود که میتواند در آن قسمت اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و مبلغ محصول را پرداخت کند. در واقع این روشی برای کنترل تمام خریدها به وسیله خود کاربر در محیط اینستاگرام است که کمک بسیاری به هر فرد میکند.
طبق بررسیهای انجام شده مسئولان اینستاگرام متوجه شدهاند که هر پست خرید در این شبکه اجتماعی بیش از ۱۳۰ میلیون کلیک دریافت میکند. این رقم در ماه سپتامبر با افزایش ۴۰ میلیونی رو به رو شده است. این امر نشان دهنده این است که مردم به این شبکه اجتماعی محبوب اعتماد دارند و از خرید کردن به وسیله آن لذت میبرند. امیدواریم این قابلیت به زودی در تمام جهان قابل دسترسی باشد.
بیشتر بخوانید: چند گام ساده برای عوض کردن پسورد اینستاگرام + تصاویر
انتهای پیام/