سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه آحاد مردم به هشدارهای پلیسی در ایام نوروز

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: هموطنان عزیز در ایام نوروز به هشدار‌های پلیس خدمتگزار توجه کنند تا خاطرات خوشی در کنار خانواده‌های محترم داشته باشند.

سردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:: هموطنان عزیز هنگام سفر‌های نوروزی اقدامات ایمنی و امنیتی را رعایت و به هشدار‌های پلیسی توجه کنند.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز بیان کرد: هموطنان و همشهریان عزیزی که قصد سفر دارند اقدامات ایمنی و امنیتی مربوط به قبل و حین سفر را مراعات کنند تا در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنند.

این مقام انتظامی گفت: درصد بالایی از جرائم و حوادث تلخ به دلیل سهل انگاری و عدم آگاهی افراد و سوء استفاده مجرمان از این امر اتفاق می‌افتد بنابراین توجه مردم به هشدار‌های پلیسی می‌تواند در آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع آن‌ها بسیار موثر واقع شود.

سردار طاهری ابراز داشت: نحوه حفاظت از گذرواژه‌ها و خرید‌های اینترنتی و استفاده ایمن از کارت‌های بانکی، مراقبت از اطلاعات شخصی در تلفن‌های همراه و رایانه، رعایت اقدامات مربوط به حضور در اماکن پرتردد مانند مراکز خرید، مراقبت از خود و سایر اعضای خانواده بخصوص کودکان، موارد حفاظتی مربوط به منزل و اتومبیل از جمله موضوعاتی است که که باید مد نظر خانواده‌های عزیز قرار گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پلیس خدمتگزار در همه جا در خدمت و همراه مردم است و برای هموطنان عزیز سالی پر از امنیت، آرامش و آسایش توأم با سلامتی، شادابی و موفقیت آرزو می‌کند.

انتهای پیام/ع

ضرورت توجه آحاد مردم به هشدارهای پلیسی در ایام نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.