سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارشنبه سوری در دزفول بدون خطر پایان یافت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: چهارشنبه سوری در ایستگاه آتش نشانی برگزار شد و بدون خطر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعظیم معظم فر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: برای اولین بار این مراسم چهارشنبه سوری بصورت کاملا بی خطر و سنتی برای خانواده‌های آتش نشان در ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی در شب چهارشنبه آخر سال برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با حضور اکثر خانواده ها، همزمان با شیفت کاری آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری و با اجرای متنوع برنامه‌هایی نظیر پریدن از روی آتش، فشفشه آبشاری و منور کهکشانی در ایستگاه مرکزی برگزار گردید.

معظم فر همچنین به نقش خانواده‌ها در اجرای صحیح این مراسم اشاره کرد و اذعان داشت: والدین ضمن مراقبت از رفتار‌های فرزندانشان باید به نحوی در اجرای صحیح مراسم بصورت سنتی سهیم باشند تا به مرور زمان فرهنگ غلطی که امروزه در بین فرزندانمان مرسوم شده ریشه کن شده و فرهنگ اصیل چهارشنبه سوری که از نیاکانمان برای ما به ارث مانده را بصورت درست و کاملا بی خطر به آیندگان تقدیم کنیم.

مدیر عامل آتش نشانی دزفول در پایان از تمامی پرسنل این سازمان بویژه خانواده‌های ایشان به جهت برگزاری صحیح مراسم چهارشنبه سوری تشکر نمود.

انتهای پیام/گ

پایان چهارشنبه سوری بی خطر در دزفول

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.