سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قروه برگزارشد

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قروه با حضور فرماندار و نمایندگان ادارات دولتی ذیربط در محل فرمانداری شهرستان قروه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: این جلسه با دستور کار تعیین تکلیف جایگاه زباله شیخ جعفر و توقف دپو زباله در مسیر رودخانه جنیان و پیگیری مصوبات جلسه قبلی برگزارشد.

فرهاد سیف پناهی افزود: در جلسه مذکور گزارشی مبسوط از وضعیت پسماند شهرستان قروه ومعضلات و چالش‌های زیست محیطی دفع زباله در مسیر رودخانه جنیان و پیگیری مصوبات جلسه قبلی کارگروه ارائه شد و از تعامل بوجود آمده در خصوص توقف انتقال و دپو زباله شهر قروه در مسیر رودخانه جنیان توسط شهردار محترم قای پروندی انتقاد شد.

در ادامه فرماندارمحترم آقای امان اللهی و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص آسیب‌ها و تهدیدات زیست محیطی و بهداشتی وجود زباله در مسیر رودخانه جنیان و آلودگی منابع آب شرب و کشاورزی پرداختند و بر انتقال زباله به جایگاه جدید (شیخ جعفر) با درنظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی وسلامتی و بهداشت عمومی تاکید کردند.

در این جلسه، همچنین در خصوص مکان مدنظر برای بازیافت زباله شهر قروه بحث و تبادل نظر شد و حاضرین در مورد اجرای طرح استقرار سایت بازیافت زباله، بر اولویت سلامتی مردم و دغدغه‌ها، نگرانی‌های به حق و مطالبات شهروندان تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قروه برگزارشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.