سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از چهار میلیون لیتر سوخت در سروآباد

رئیس سازمان تعاون روستایی سروآباد از توزیع بیش از چهار میلیون لیتر سوخت شامل نفت سفید، نفتگاز و بنزین در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احسان غلامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۸۱۵ هزار لیتر نفت سفید، یک میلیون و ۲۷۷ هزار نفتگاز و ۹۱۰ هزار لیتر بنزین در سطح شهرستان سروآباد توزیع شده است.

وی افزود: توزیع نفت سفید از طریق ۱۷ فروشندگی مجاز سطح شهرستان در بین خانواده‌های فاقد گاز، مدارس روستایی، خانه‌های بهداشت روستایی، بنزین از طریق چهار جایگاه سوخت و نفتگاز نیز در بخش کشاورزی جهت مصرف تراکتور، کمباین و موتور پمپاژ چاه‌های کشاورزی توزیع شد.

رئیس تعاون روستایی سروآباد به توزیع کالا‌های اساسی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۸۳ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت قرمز منجمد، گوشت قرمز گرم، شکر و مرغ در سطح شهرستان توزیع شد.

وی گفت: از ابتدای امسال همچنین ۵۸۲ تن انواع کود شیمیایی شامل اوره به میزان ۴۹۶ تن، سوپرفسفات ۸۱ تن و سولفات پتاسیم به میزان پنج تن در سطح شهرستان توزیع شد.

رئیس تعاون روستایی سروآباد افزود: چهار هزار و ۴۵۰ تن آرد روستایی در بین روستائیان توزیع و هزار و ۲۷۱ تن خرید تضمینی گندم در این شهرستان از کشاورزان انجام شد.

وی به توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۵ تن سبوس، ۱۳۳ تن کنسانتره، ۲۲ تن بذر گندم، سه تن نخود و یک تن ماشک مجموعا ۵۱۴ تن در بین کشاورزان و باغداران شهرستان توزیع شد.

غلامی به توزیع میوه شب عید نیز اشاره کرد و افزود: در راستای تنظیم بازار و کمک به خانواده‌های کم درآمد در آستانه سال نو میوه شب عید شامل سیب به میزان ۱۰ تن با قیمت ۵۷ هزار ریال و پرتقال با قیمت تقریبی ۳۵ هزار ریال در سطح این شهرستان در حال توزیع است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: کالا ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.