سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفروزیر ورزش به استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دهه اواخر فروردین ماه سال آینده به این استان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه دلیل به تعویق افتادن سفر وزیر به همدان  مسائل فنی در آماده سازی مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری ملایراست، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد امکان نصب پیست تارتان ورزشگاه نبود و وضعیت موجود را به دفتر وزیر ورزش اطلاع دادیم.
وی بیان کرد: نصب تارتان ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در این شرایط آب و هوایی چه بسا عمر آن را کوتاه کرده و خسارت مالی به همراه خواهد داشت و بنابراین طبق نظر کارشناسان فنی نصب آن به تعویق افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر شامل نصب چمن مصنوعی، صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است.

جهانشیر خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح بزرگ عمرانی ورزشی بهره برداری می شود که علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی استان، کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی اولویت نخست دستگاه ورزش استان همدان است.
انتهای پیام/ج

وزیر ورزش به همدان سفر می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.