سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به اقدامات کمیته امداد شادگان در راستای محرومیت‌زدایی+تصاویر

رییس کمیته امداد شادگان، اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی و بهبود شرایط زندگی مددجویان کمیته امداد انجام شده است را تشریح کرد.

عبدالرضا هنرمند، رییس کمیته امداد شادگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به عنایت ویژه ریاست امداد امام خمینی «ره» کشور در راستای تمرکز در بحث محرومیت زدایی، طبق اسناد بالادستی برنامه ششم اساس‌نامه و الزامات بودجه در سال جاری تمام تلاش بر این شد که مناطق محروم در اولویت امداد قرار گیرد.

وی بیان داشت: همچنین خشکسالی و نبود امکان کشاورزی و دامداری منجر شد تا مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی روبرو شوند که مددجویان ما نیز از این مشکلات مستثنی نیستند.

هنرمند اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با برنامه ریزی منسجمی که هم در سال جاری هم در سال آتی که از مرکز در دستورکار است، ان شاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات این عزیزان را حل و فصل کنیم، لذا در این راستا اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال جهت بخش مرکزی دهستان حسینی این شهرستان اختصاص داده شد.

رییس کمیته امداد شادگان در ادامه، فعالیت کمک به بهسازی سرویس بهداشتی مددجویان ۱۰۹ فقره، فعالیت کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان ۱۰۰ فقره (تامین فضای بهداشتی وتعمیر وتکمیل منازل مددجویان با مشارکت کمیته امداد امام «ره» و قرارگاه منطقه‌ای جنوب کربلا خوزستان، تامین جهیزیه دختران مورد حمایت، تامین لوازم ضروری زندگی، ارائه خدمات ویژه (سبد غذایی وبهداشتی)، بسته تشویقی کار محوری (نهاده اولیه بلاعوض و... جهت اشتغال ۱۰۰ مورد)، ارائه خدمات مشاوره (برگزاری کارگاه‌های اموزشی مانند سبک زندگی ۱۰ جلسه)، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، احداث ۲۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه ناحیه شهرستان شادگان، احداث ۵ واحد مسکونی با همکاری موسسه اشرف الانبیا و موسسه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و اعطای تسهیلات اشتغال را از جمله اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در آخرین ماه سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

کمیته امداد، حامی نیازمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.