سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت المان در کارگاه بازآفرینی شهرداری بیرجند

مسئول موتوری شهرداری بیرجند از ساخت ۲۷ المان شامل قو، لک لک، دعای تحویل سال و باکس گل در کارگاه بازآفرینی شهرداری خبر داد.

امیرآبادی زاده، مسئول موتوری شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: با هدف صرفه جویی اقتصادی و شناسایی نیرو‌های توانمند مجموعه خدمات شهری، کارگاه بازآفرینی از نیمه دوم سال ۹۴ با ۷ نیرو شروع به کار کرده است.


وی افزود: در این کارگاه با مصالح دور ریختنی موجود، پروفیل و آهن آلات بلااستفاده (وسایل مستعملی که قرار بود از طریق مزایده واگذار شود) اقدامات بسیار زیادی در جهت صرفه جویی اقتصادی انجام شده است.


مسئول موتوری گفت: در راستای مصوبات جلسه زیباسازی نوروز ۹۸، تعداد ۲۰۰ باکس گل جهت خیابان‌های محلاتی، ۱۵ خرداد، مدرس و مطهری و ۱۰ قاب عکس از مشاهیر استان ساخته شده است.


امیرآبادیزاده با اشاره به ساخت ۱۵ بوم نقاشی در این کارگاه ادامه داد: بیش از ۵۰ پایه چراغ نیز در کارگاه بازآفرینی شهرداری ساخته شده که ۳۴ مورد برای خیابان غفاری، ۱۲ پایه چراغ برای قلعه و ۵ عدد نیز جهت لچکی ابتدای خیابان نارنج توسط نیرو‌های کارگاه ساخته شده است.


لازم به ذکر است تعداد ۵۷ پایه چراغ در خیابان ۱۵ خرداد و ۳۷ مورد پایه چراغ در خیابان مدرس نیز در آستانه نوروز بازسازی شده اند.
انتهای پیام/ب


بازسازی ۹۴ چراغ در آستانه نوروز

برچسب ها: نوروز 98 ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.