سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر رویکرد شورای اطلاع رسانی مازندران

شورای اطلاع رسانی مازندران با رویکرد جدید ابلاغی وزارت کشور مدیریت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران با رویکرد جدید، با بیان اینکه این شورا ۱۶ عضو ثابت و ۴ کمیته تخصصی سیاسی، اجتماعی، امور زیربنایی و  اقتصادی دارد، گفت: جریان سازی در اطلاع رسانی برای بیان دستاورد‌های نظام و تقویت امید در فضای جامعه یک ضرورت و رویکرد جدید این شورا است.

وی افزود: نباید نقد، آمیخته به تمایلات سیاسی شود، چرا که زمینه مایوس کردن جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام را فراهم می‌کند. 

استاندار مازندران با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی یک مرکز هوشمند برای نظام است و باید افکار عمومی را مدیریت نماید، افزود: برای تحقق این هدف و شکل دهی یک جریان اطلاع رسانی یک اتاق فکر واقعی و تصمیم سازِ فعال باید تشکیل شود.

حسین زادگان با اشاره به این که اطلاع رسانی بهنگام و متواتر بایدصورت گیرد تا موثر واقع شود، گفت:  ظرفیت‌های اطلاع رسانی بایدتجمیع و با تشکیل گروه‌های مختلف مخاطب در فضای اطلاع رسانی، اقدامات همه دستگاه‌ها و مدیران اطلاع رسانی شود.
 
استاندارمازندران افزود: مدیران و گروه های هدف اطلاعات کامل و درست از عملکرد بخش‌های مختلف دولت باید داشته باشند تا امید را در جامعه تقویت کنند.

انتهای پیام/س
 


تشکیل شورای اطلاع رسانی مازندران با رویکرد جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.